23 Ağustos 2016 Salı

Henüz Başlayanlar, Yeni Gelecekler

Ağustosla birlikte, yaz da yavaş yavaş bitiyor. Bu yaz boyunca heyecanla beklediğim diziler de bir bir yayınlandı. Kimileri hayal kırıklığı iken kimilerini de baya beğendim. Sizlere kdrama evreninden haberler verip henüz yayınlanmaya başlayan, ya da yayınlanması planlanan, çokça beklediğim, yayınlanması için sabırsızlandığım diziler hakkında yazayım bugün de.
1-      Cindrella and Four Knights: Jung Il Woo’nun yeni dizisini çılgınlar gibi beklediğimi itiraf ediyorum. Yayınlanan ilk dört bölümüyle, benim kalbimi inanılmaz kazandığını söyleyebilirim. Hatta Uncontrollaby Fond ismi bence bu diziye verilmeliymiş J Kimi kimle ship’leyeceğim konusunda kararsızım. Hepsini alabilir miyiz J Dört şövalyemizin dördü de birinden iyi özelliklere sahip bence. Diziyle ilgili beni irite eden şeylerden biri, aşırı dramatik sahneler koymaları. Öyle cinsel taciz gibi kızın dibine girmeler, dramatik sarılışlar filan. Bu kadar çok ve abartılı yapılmaması lazım. Onun dışında her şey iyi. Henüz dizinin başındayız o yüzden şimdi 8/10 veriyorum. On numara beş yıldız mı olur yoksa çok bozdu mu deriz bilemem.
2-      Moonlight Drawn By Clouds: Park Bo Gum’un epey heyecanla beklenen yeni dizisi henüz başladı. İlk bölümün sonunda “Böyle güzel gülümsenir mi allahsız!” diye bağırtan Park Bo Gum, insanı koşa koşa Kore’ye gitme isteği uyandıracak yakışıklılığı ile “yakıyor” Tarihi dizileri çok sevmesem de ve tabii ki erkek kılığına girmiş kız klişesinden bir miktar gına gelmiş olsa da, sonuç itibariyle sevimliliği ile kurtarıyor. Erkek kılığına girmiş kadın rollerinde tepeyi Bromance ile Megan Lei gördü, daha iyisi gelebilir mi bilmiyorum. Ancak bu diziden çıkmayacağı kesin. Oyuncunun suratı kadınım ben kadınım diye bağırırken nasıl olacak bilemiyorum. Ancak bir şekilde tatlı ve güzel bir dizi izleyeceğimize eminim. Çünkü PARK BO GUM ULAN!
3-      Jealousy Incarnate: Gong Hyo Jin kolbastı oynasa izlerim. Bu benim kişisel zevkimden ziyade, şimdiye kadar yer aldığı inanılmaz yapımlardan da kaynaklanıyor. Greatest Love, Master’s Sun, Thank You, It’s Ok That’s Love gibi harika referansları olmasının yanında, bu dizide Jo Jung Suk gibi, Oh My Ghostes’ta aşık olduğumuz, King’s 2 Heart’ta kalbimizin direğini sızlatan mükemmel bir başrol var. Peki ya ikinci başrol? Go Kyung Pyo desem? Reply 1988’de kalbimizi çaldığı gibi burada da çalabilecek mi? Yarın olsa da izlesek modundayım. Umarım şeker beklerken mısır koçanıyla karşılaşmayız.
4-      Scarlet Heart Ryeo: Lee Jun Ki sevdiceğimin yeni dizisi olduğu için heyecanla beklememin yanı sıra, zaman yolculuklu dizileri seven biri olarak Çin versiyonunu izlemiştim. Çin dizilerini genellikle sevmem ve dizideki saç şekillerinin tamamen “turn off” olduğunu söylemeliyim. Üstelik bir müddet sonra zaman yolculuğu teması tamamen unutuluyor. Ancak Kore versiyonunda, Çin versiyonunda havada kalan zaman yolculuğu temasının daha iyi işleneceğini umuyorum. Beklentiler tavan. Lee Jun Ki <3 ben.
5-      Legend of The Blue Sea: 2013’ten beri herkesin beklediği proje geldi. Lee Min Ho, hem de Jun Ji Hyun ile birlikte bir dizide yer alacak. Dizinin çekimlerine başlanmış. Kasım ayı gibi yayınlanması planlanıyor. Beklentiler tavan, söylememe gerek yok. Kore’nin en güzel kadınının, doğum yaptıktan sonraki ilk dizisi olmasının yanı sıra, Lee Min Ho’nun da sanırım askerlikten önceki son dizisi olacak. Tüm dünyadaki Lee Min Ho hayranları pür dikkat bu projeyi bekliyor. Bir deniz kızı hikayesi olacak olan dizide, Lee Min Ho hem geçmişte, hem de günümüzde bir karakter canlandıracak, ilk defa bir dizide iki farklı rolü canlandırmış olacak.
6-      Hwarang The Begining: Evet Park Seo Joon hayranları, efsane geri dönüyor. Hwarang’ı izlemedim itiraf ediyorum, birincisini izlemeden ikincisini, üstelik tarihi bir diziyi neden merakla beklersin derseniz, Park Seo Joon için derim. Kış dizisi olacağı için her türlü izleniri olacağını düşünüyorum. Beklentilerim bu dizide çok tavan değil.
7-      Shopping King Louie: Seo In Guk’un geri dönüş projesi. Master’s Sun’da başlayan ve Reply 1997’de alevlenen aşkımızı tekrar yeşillendirip filizlendirecek bir proje olmasını diliyorum. Zira task force’lu polisli vs dizilerini izlemedim. Romantik komediye güzel bir geri dönüş yapacak gibi duruyor, zira zengin, her şeyi parası neyse veririz karşim diye çözmeye çalışan bir adamı canlandıracak. Tabii ki ona “her şey para değil lan” diyecek bir esas kızımız da yok değil. Hikaye güzele benziyor. Bize de 14 eylülü beklemek kalıyor.
8-      Our Gab Soon: Çok yaklaştı, başladı başlayacak. Song Jae Rim’in aile dizisi. Bu adamı aşırı beğeniyorum yalnız dizilerinin bir kısmı hep yeterli reyting alamadığı için erken bitiriliyor. Bu sefer 50 bölümlük aile dizisiyle başlıyor. Heyecanla bekliyorum, bakalım ne olacak.
9-      One Percent Of Anything: Kang Dong Wook’un hala dizilerde oynadığı o güzel zamanlarda efsane olmuş diziyi tekrar çevirmeye karar vermişler. Kang Dong Wook’un yerini kimsenin doldurabileceğini düşünmüyorum elbette lakin senaryo, kontrat evliliği, küstah adamın masum kıza aşık olması teması izlenmez mi? El mecbur izleyeceğiz.
10-   My Sassy Girl: 2017 için planlanıyor, daha çok var yayınlanmasına ancak oyuncu seçmeleriyle olsun, başrol erkeği ile olsun şimdiden adından söz ettirip beklentileri arşa vurdurmaya başladı. Joo Won’un dönüş projesi ki, kadın oyunculardan Gong Hyo Jin neyse, erkeklerde Joo Won odur. Jun Ji Hyun’dan sonra kim Sassy Girl’ü hakkıyla oynayabilir elbette bilemiyoruz ve açıkçası yerinin dolacağını da düşünmüyorum. Ancak tıpkı One Percent Of Anything’de olduğu gibi, el mecbur izleyeceğiz. Çünkü <3 Joo Won.
11-   The K2: Vurdulu kırdılı aksiyonlu dizileri sevmem, ancak bu Ji Chang Wook’un dönüş projesi ki kendisinin iki oda bir salon omuzları var. Başka bir şey de dememe gerek yok. Bol bol gereksiz duş sahnesi ve hatta üstsüz dövüş filan bekliyorum. Diziyle ilgili tek beklentim bu. (yazının sonuna doğru abazanlaşmak)
12-   Entourage: Amerikan dizisinden uyarlama ve Seo Kang Joon’un dönüş projesi. Açıkçası Amerikan dizisi uyarlaması olduğu için çok bir beklentim yok, orjinale ne kadar sadık olunur, neyi ne kadar gösterirler emin değilim. Ancak TVN dizisidir, izleniri olur.
13-   Fantastic: En sevdiğim, gözümüzün bebeği, Good Doctor’daki yakışıklı profesörümüz, Cunning Single Lady’deki yakışıklı ve nerd CEO’muz Joo Sang Wook’un dönüş projesini sona sakladım. Fantastik bir romantik komedi olacağı söylenen dizi, 2 Eylül’de başlıyor. Bir güzelliği de Ji Soo’da bu dizide oynayacak. İki güzel adam, hmmm… Bol üstsüzlü sahneli, bol duşlu dizi olsun. Amen.

Bu seferlik de benden bu kadar. Esen kalın sevgili kore dizisi severler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder