5 Ağustos 2016 Cuma

Yaz Aylarında Ne İzlesek?

Bu aralar ciddi dizi eksikliği çekiyorum. Benim gibi ne izlesem diye boğulup şu an hali hazırda yayında olan diziler hakkında görüşlerimi merak edenler var. Yazayım, yazıyorum:

DOCTORS: Bu diziyi büyük umutlarla bekledim zira Park Shin Hye. Ama büyük bir fiyasko çıktı. Bunun en büyük nedeni de benim ve benim gibi bir çok "batılı" izleyicinin irrite olabileceği bir konu yani "öğretmen-öğrenci aşkı"nı işliyor olması.

Şimdi hiç kimse "Ama onlar mezun olduktan seneler sonra..." diye başlamasın. Adam kendi ağzıyla demiyor mu o zaman en büyük pişmanlığım seni bırakmamdı diye. Kaldı ki, isterse mezun olduktan 20 sene sonra olsun, benim bir çocuğum olsa onun öğretmeniyle ilişkisi olmasını ASLA onaylamam. Konu beni rahatsız etse de izlemeye devam ediyordum ancak romantik olması gereken ancak beni son derece rahatsız eden o yağmur altındaki garip öpüşme sahnesinden sonra diziyi bıraktım. Kimseye tavsiye etmiyorum.
 

UNCONTROLLABY FOND: Bu diziyi o kadar çok bekledik ki, inanılmaz büyük bir beklenti oluştu. Oluşturdukları beklentiyi ise karşılayamadıklarını düşünüyoruz. Ancak bence diziye son derece haksızlık ediliyor. Edildi. Bu dizi kış zamanında çekildi, Yazın köründe yayınlanıyor. Hem konu, hem mevsim itibariyle yaz dönemi dizisi değil. Kışın Marriage Contract'ı soluksuz izleyen kitle, yazın köründe benzer konuyu izlemekte sıkıntı çekiyor. Hiçbirimiz ölümcül hastalığa sahip birinin aşkını izleyip ağlama modunda değiliz. Ona rağmen dizi çok güzel. Ben Kim Woo Bin ve Suzy'nin elektriğini beğendim. Ara ara "Lan keşke başrolde Park Shin Hye olsaydı" demiyor değilim. Beklediğimden çok daha değişik, ancak güzel. Sonuçta banyodan yeni çıkmış Kim Woo Bin içeriyor.

LETS FIGHT GHOST: Sıfır beklentiyle başladığım ama çok eğlendiğim bir dizi. Yaz dizisi diyebileceğimiz, tamamen sevimlilik üzerine kurulu bir dizi. daha önce Oh My Ghostess izleyip beğenmiş olanlar hiç durmasın izlesin. Şu ana kadar gayet güzel gidiyor. Sonunda üzüleceğimi hissetsem de sıkıntı değil.

W - TWO WORLDS: Bana göre yazın dizisi budur. Konusu, oyunculukları, kurgusu, efektleri vs her şeyiyle inanılmaz güzel. Lee Jong Suk, çoğu Kdrama severin aksine benim pek hoşlaşmadığım bir oyuncudur ve dizilerini izlemekte (Pinocchio dahil) epey zorlanmışımdır. Ama bu dizide tam anlamıyla neler yapabildiğini görmüş olduk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder